miercuri, 4 august 2010

Sapun "Nuca fermecata"



Aceasta e "Nuca Fermecata" - care scoate orice pata




Prin sapun se vade nuca de spalat data prin rasnita. Doream sa ii cresc eficienta adaugandu-le pe langa celelalte ingrediente, apa folosita este de ploaie si uleiurile strict vegetale. Acum astept sa se usuce si sa il incerc. Mi-au iesit 16 buc de cca 100-120 gr.

Am avut nevoie de 875 gr ulei de palmier, 375 gr ulei floarea soarelui, apa de ploaie filtrata 475 gr si NaOH pur 173 gr. La sfarsit cand a devenit budinca am mai adaugat si cca 1 pumn de nuci indiene macinate prin rasnita. Nu face decat foarte putina spuma

Cum il putem folosi:
  1. la spalarea manuala ( este foarte eficient impotriva petelor)
  2. direct in masina de spalat(fulgi - dat pe razatoarea mica)
  3. pasta : se rade si se pune intr-un recipient, se pune tot atata apa de preferabil calduta si se amesteca din cand in cand. Daca e prea vascoasa mai completati cu apa si agitati din nou. Se poate adauga de asemenea in compartimentul masinii de spalat
Noi ne mai ocupam de cresterea legumelor in camp si in spatii protejate. In una din zile il ajutasem la copilirea rosiilor si eram ingrozita ca nu voi mai putea scapa de verdeata aia afurisita de la rosii. Dupa ce am terminat sotul constata ca "Nuca Fermacata " ia indepartat verdeata de pe maini. Eu neincrezatoare am fugit la baie si cu peria si putin sapun am reusit...disparuse ca prin magie.


Primul review AICI

4 comentarii:

  1. SUPER PRACTIC ,INSA DE UNDE SE ACHIZITIONEAZA NUCILE? MAI AM O INTREBARE DACA NU VA SUPARATI,UNDE GASITI ULEI SOIA IN ROMANICA NOASTRA?MULTUMESC ANTICIPAT SI SPOR LA TREABA.

    RăspundețiȘtergere
  2. Buna Beatrice,

    nucile la cel mai bun pret de pe:

    www.nucidesapun.ro

    si ulei de soia presat la rece:

    http://www.shopmania.ro/magazin~online-produse-naturiste-diverse~produs-ulei-de-soia-extra-virgin-presat-la-rece-200-ml~p-2012667.html

    De asemenea iti doresc.
    Te mai astept! :x

    RăspundețiȘtergere
  3. Iti multumesc de informatii si mai am o intrebare caci mi-a venit o idee pentru care esti ,,vinovata".Cand finalizez te anunt.Intrebarea este :crezi ca palmierul e mai bun ca untura traditionala cu care faceau bunicile?O zi frumoasa.

    RăspundețiȘtergere
  4. Beatrice, scuza-ma dar doar acum am vazut comentul.
    Eu spun nu, dupa cum bine stii atat palmierului acum cat si unturii de porc.

    RăspundețiȘtergere

Cartea de vizita sa-ti fie bunul simt.
Nu agreez comentariile rautacioase. Acestea vor fi eliminate automat.

Postari similare

Related Posts with Thumbnails