duminică, 8 august 2010

Sapun ELEGANCE

Photobucket

Un sapun pregatit dupa aceiasi reteta ca si BLU cu singura exceptie ca albastru de metil a fost inlocuit cu sirop de visine preparat dupa o reteta fara fierbere. Eram curioasa cum reactionaza cu soda si spre uimirea mea devenise un verde smarald superb. Am spus 1000 de rugaciuni sa nu se schimbe la fata si cum zilele treceau s-a metarfozat intr-un sapunel elegant si suav. Culoarea acum bate de la un caramel spre caramiziu.

Contine uleiuri saponificate de palmier, masline, cocos si samburi de struguri dansand pe note pe citronella, busuioc si foarte putin tea tree.

Enjoy it

9 comentarii:

  1. Lo nu pierde vremea :)). Asa mami. Inca un frumos :X

    RăspundețiȘtergere
  2. Ioi, tu Lore ce faine iti ies...Asa-i ca o sa pot sa cumpar si eu unul? Asa-i? Asa-i? :D Ca promit ca o sa fiu o fetita foarte cuminte. Si pe deasupra o sa pap tot din farfurie...:)))))))))) Foarte frumos, felicitari ! :*:*

    RăspundețiȘtergere
  3. @Amy, hai sa NU pierdem vremea impreuna. Stiu ca ai potential :D

    @Diana fata draga si parfumata, iti propun un troc: eu iti trimit un sapun de indata ce se usuca si tu ma inveti sa combin uleiurile esentiale. DEAL?

    RăspundețiȘtergere
  4. vai devii din ce in ce mai buna...arata delicios...imi place "despre" tine ca esti ambitoasa!si cel mai place cel mai mult si mai mult k sunt 100% naturaleeeeeee!!!pup u

    RăspundețiȘtergere
  5. @Simone Parca ai si de asta unu. Dar nu sunt sigura. Am ramas surpinsa cand ma dadeam mare cu ele si toti ma intrebau: dar cel din spate, dein stanga, de dupa colt cu ce e :D Acum ca il privesc mai atenta...parca e ceva de capul lui :P

    RăspundețiȘtergere
  6. Imi place! ca si alte lucruri facute de tine, vazute de mine pe site-ul tau :)
    Dupa ce ma intorc din concediu sigur am sa comad cate ceva. Se poate?
    Am sa-ti trimit tot atunci si ambalajele promise pt. deo-stick. Pup! Tine-o tot asa!

    PS: Mie "Luthelo" imi sugereaza ceva jucaus, ceva facut in joaca :)

    RăspundețiȘtergere
  7. @Lavinia, asa si sunt...facute in joaca cu multa dragoste si incarcate de emotii. La fiecare sapun ma simt de parca as face pentru prima oara.

    RăspundețiȘtergere
  8. @adelle, nu m-am gandit sa vand pana acum.Dar cred ca voi scapa unul cand trimit Manduca inapoi :) Care ti-ar place? Voi astepta sa se usuce bine totusi si discutam pe PM :)

    RăspundețiȘtergere

Cartea de vizita sa-ti fie bunul simt.
Nu agreez comentariile rautacioase. Acestea vor fi eliminate automat.

Postari similare

Related Posts with Thumbnails