miercuri, 8 septembrie 2010

Primul meu Rebatching

Photobucket

Pentru ca imi ramasesera multe bucati de sapunuri si dadusem gres cu un altul care defapt se dovedise a fi cel mai reusit dintre ele am incercat sa remodelez totul dupa ce citisem tutorialul de pe blogul Ligiei si am folosit pentru remodelare prima metoda descrisa de ea si anume resturile de sapun ras amestecate cu 10% apa fiarta calculata la greutatea fulgilor, totul in bain-marine pana compozita a devenit sticloasa. Am adaugat la sfarsit o mana buna de cocos macinat.

Cand am taiat sapunul m-am trezit ca s-a sfarmat. Am reluat procedura cu diferenta ca de aceasta data am apasat cu mana in forma si l-am bagat in frigider unde am uitat cu desavasire de el.

Nu arata extraordinar nici pe departe ca cele turnate prima data insa ma bucur ca nu a fost nevoie sa arunc absolut nimic pana acum :)

Am primit un rebatching de la Amy, unul care l-a trimis pe al meu la coltul rusinii. Nu as fi spus niciodata ca al ei e un rebatch, e fin, cremos si mentolat. Nu o pot convinge nici cum o pe Thea ca nu e pajitu'a :))


2 comentarii:

  1. Haha!Ce draguta Thea cu prajitura! Asa arata bine rebatch-ul tau dar eu nu-s sapunareasa deci vorbesc in necunostinta de cauza. Hihi.

    RăspundețiȘtergere
  2. e cat o caramida de greu :)) Bun ca arma alba :))

    RăspundețiȘtergere

Cartea de vizita sa-ti fie bunul simt.
Nu agreez comentariile rautacioase. Acestea vor fi eliminate automat.

Postari similare

Related Posts with Thumbnails