luni, 7 mai 2012

Maria Casandra Hausi la Castelul Huniazilor

...sau fata care a reusit sa ma tina pe loc ca sufletul sa o poata asculta.

Seara tarziu, in spatele meu castelul mandru iar eu inghetata de frig cu o faclie in mana. Luna imi zambea iar eu o priveam topita. Se lasa o liniste de mormant si o privighetoare a inceput:



Am simtit cum muzica imi gadila fiecare por. Nu mai stiam daca mai tremur de frig. Am simtit fiecare vibratie si am fost atat de emotionata. Nu a fost nevoie de nicio parte instrumentala. Este complexa! O artista! Cuvinte si expresii aparent simple si uzuale, spuse involuntar incalcit dar sub strat binevoitor, pline de dar si duh, marturisind lumina si dragoste. Iubitorii de muzica populara probabil stiu deja ca a castigat Marele Premiu si Trofeul Festivalului Maria Tanase.

Este un om cum nu ati intalnit. Am avut ocazia sa o cunosc si afara scenei. A stat doua ore la standul meu cat am participat la nunta cu alai medievala. WOW, asa-i? Am dansat impreuna la aceiasi nunta sper insa ca nu inaintea miresei :)) Despartirea a fost si ea spectaculoasa :)) In fata hotelului Rusca,  mi-a cantat Don”t cry for me Argentina la trambita. La propriu :)) dupa 20 de minute reascultandu-i in masina...pe ea si badea Pițiș am plans. De emotie si bucurie. Si am simtit desprartirea de parca o cunoasteam de o viata si aveam sa nu o mai vad niciodata. De parca sora imi pleca in razboi nu spre un alt oras unde sigur va mai cuceri si alte inimi. Aceasta femeie este vibranta, foarte sociabila, extrovertita cu o voce cutremuratoare.

Casandra draga mea: Te iubesc! Si stiu si simt ca acesta va fi inceputul unei prietenii frumoase.

Daca ii veti gasi Cd-ul sa nu ezitati sa il cumparati. De la calitatea hartiei, pana la claritatea fotografiilor si mai ales inegistrarea exceptionala si nu in cele din urma printul dupa o tesatura manuala. Il recomand din suflet. In 2009 acest album si-a primit LOCUL DE CINSTE in PATIMONIUL IMATERIAL NATIONAL UNESCO

Maria este insotita de Nicolae Pițiș. Inca ma dor obrajii de cat am ras impreuna. Talentat, simplu, carismatic  si cu un simt al umorului extraordinar. Fac o echipa foarte buna impreuna si sper din suflet sa ii reintalnesc cat mai curand. Va rog din suflet sa urmariti si acest filmulet. Este mult mai concludent si va ia numai 10 minute din timpul Dvs. Veti auzi si hora si gloată nu din boată :)

Voi reveni cu fotogafii de indata ce voi intra in posesia lor :) 






2 comentarii:

  1. Sti ce-mi pare rau ? Aveam la targ discul ei in geanta dar nu mi-a venit in minte s-o rog pe Diana sa-l puna. Sunt convinsa ca ne-ar fi incantat. Te pup si ma bucur din suflet ca ai descoperit-o. Poate candva iti fac cunostinta cu Casandra. Imi e prietena draga. Te pup si-ti multumesc pentru postare. Ileana (fain)

    RăspundețiȘtergere
  2. M-am exaltat vazand filmuletele postate de tine si de-abia acum am citit si ce-ai scris. Ma bucur nespus ca ai avut prilejul s-o cunosti personal. Este exact asa cum ai descris-o. Te imbratisez. Tot eu, Ileana !

    RăspundețiȘtergere

Cartea de vizita sa-ti fie bunul simt.
Nu agreez comentariile rautacioase. Acestea vor fi eliminate automat.

Postari similare

Related Posts with Thumbnails