vineri, 18 mai 2012

Nou: Dreamcatcher si Psora

Sursa: www.ziare.com
Lavanda sau levantica este inseparabil legata de Provence. Este sufletul regiunii, unde campurile cultivate cu lavanda se intind de la Alpi pana spre Haute Provence si pana spre Vaucluse, adica, practic, in tot Provence-ul.

Culturile de lavanda inseamna, in cifre, o suprafata de 20.000 de hectare dedicata exclusiv acestei plante, 2.000 de producatori individuali si peste 25.000 de angajati. La aceasta se adauga 120 de distilerii pentru uleiul de lavanda, dintre care 30 sunt puncte de maxim interes turistic, fiind deschise permanent, in timpul sezonului pentru turisti

Foto: Floriana Barbu
Ingrediente: Uleiuri saponificate de masline, cocos, unt de cacao nerafinat, ricin, floarea soarelui, argila roz, ulei esential de lavanda.

Cu gandul la aceste regiuni imi doream un sapun cu lavanda cu nuante de lila, violet. Musai 100% natural mi-am spus. De cand l-am turnat prima data rezultatele au fost descurajatoare ba chiar frustrante. Violetul de la gentiana fiind fotosensibil uneori se estompa total, argila violet in mediu acid se transforma in maro. Hm! Asadar am incercat sa ii schimb aspectul in totalitate apeland la o argila roz frantuzeasca de cea mai buna calitate. Sunt foarte multumita de rezultat si mai ales de liniile de la suprafata. Sper sa va placa cel putin la fel de mult ca si mie.

Nu departe de aici am mai turnat cateva comenzi personalizate intre timp, printre care un sapunel pentru o doamna care sufera de psoriazis. Sapunul este foarte hidratant, bland, emolient. Promite o spuma intensa si se pare ca si o ameliorare a problemei. Eu vreau sa cred din suflet ca si PSORA are un merit. Daca va intereseaza mai sunt disponibile inca 10 bucati in magazin.

Photo: Zoltan Gabri

Ingrediente: Uleiuri saponificate de masline, cocos, unt cacao nerafinat, unt de shea nerafinat, neem bio, pudra de amla, ulei de sunatoare, ulei de musetel. Uleiuri esentiale de grapefruit roz si chimen.

2 comentarii:

  1. Bună ziua, fără intenții malițioase, permiteți-mi să vă ofer o informație: regiunea franceză renumită pentru levănțică are un nume românizat încă din secolul al XIX-lea (vezi Alecsandri și alți scriitori călători care au vizitat-o și menționat-o), PROVENȚA. Deci, indicat ar fi să vorbim despre ea cu Provența și nu cu Provence. Vă urez succes și numai bine!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Buna ziua,

      va multumesc pentru interventie cu atat mai mult cu cat vine si cu o informatie utila.

      Permiteti-mi sa fac si eu o precizare: lavanda lat. Lavandula augustifolia http://en.wikipedia.org/wiki/Lavandula_angustifolia)provenita din Franta-Proventa sau Bulgaria. Un alt tip de lavanda care se cultiva in Spania este recunoscuta sub denumirea de Lavanda Aspic( lat. Lavandula latifolia) iar cea din urma de care am auzit cu toti, si anume Levantica de care pomeniti si Dvs. se cultiva si in Spania, Romania, etc(lat. Lavandula burnatii super ).

      Cu drag,


      Loredana Kaschovits

      Ștergere

Cartea de vizita sa-ti fie bunul simt.
Nu agreez comentariile rautacioase. Acestea vor fi eliminate automat.

Postari similare

Related Posts with Thumbnails