miercuri, 21 august 2013

TARG ArtBoutique 23-25 august 2013


Pentru a ne incadra in tema, am creat un sapun de ras pe nume FIGARO, inspirata de Rossini - "Barbierul din Sevilla". Ma bucur ca am reusit sa raspund in sfarsit barbatilor care isi doreau o alternativa 100% naturala. Este util atat pentru barbati cat si pentru femeile care prefera sa foloseasca lama pentru epilat.

Ingrediente: uleiuri saponificate de masline, cocos, ricin, floarea-soarelui, unt de cacao nerafinat, unt de shea. Pudra de ceai verde, argila verde si alba, uleiuri esentiale de cedru de Himalaia si eucalipt citriodora

Abia astept sa ne revedem in orasul meu preferat!

2 comentarii:

  1. Cand va disponibil produsul pentru comanda? L-am cautat in magazin si nu l-am gasit.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Buna Oana! Il voi incarca chiar astazi in magazin :)Nu stiam ca e atat de nerabdatoare lumea sa il achizitioneze :">

      Ștergere

Cartea de vizita sa-ti fie bunul simt.
Nu agreez comentariile rautacioase. Acestea vor fi eliminate automat.

Postari similare

Related Posts with Thumbnails