sâmbătă, 22 martie 2014

Luthelo si La Leche League Romania = LOVE

Cand e vorba de dragoste si lapte matern e de bine. Bine pentru bebelusi, copilasi si mamele acestora. Si daca in poveste mai apare si daca putem primi consultanta gratuit e MI-NU-NAT!

As vrea sa impartasesc cu voi un lucru mai personal. Am doi copilasi pe care am avut bucuria sa ii alaptez o perioada mai lunga de timp. Privesc in urma si va spun ca am trecut prin momente grele: canale galactofore infundate, ragade, dureri, intrebari nenumarate. Momentele prin care treceam erau departe de imaginea pe care o proiectasem inainte despre alaptare....inainte sa alaptez credem ca e cel mai simplu lucru de pe pamant. Daca la momentul potrivit nu as fi primit sprijin moral, informatii pertinente, consultanta avizata cu siguranta copiii mei nu s-ar fi putut bucura de acest act atat de uman, normal si natural numit alaptare!

Despre intalnirile La Leche League Romania puteti citi pe larg AICI.
Unde vreau sa ajung...La Leche League este o organizatie internationala bazata pe voluntariat si consiliere gratuita. Ei au nevoie de sprijin si suport. Orice donatie este binevenita. Asa ei pot printa fluturasi, se pot deplasa la domiciliu lahuzelor pentru consiliere directa, pot inchiria spatii pentru intalniri, pot ajuta mult mai multe mame interesate care au nevoie de ajutor.

Am raspuns cu bucurie invitatiei lor de a turna un lot de sapunuri. O comanda personalizata speciala de sapun bland si hidratant realizat doar din trei ingrediente extraordinare: lapte de bivolita, ulei saponificat de cocos si masline. Din vanzarea acestora cineva va putea primi informatie CORECTA vis a vis de alaptare si continuarea acesteia. Asa cum am primit si eu. :)

Si in acest an sapunurile Luthelo au ajuns la Frankfurt pe masa organizatiei. Ma bucur ca am putut fi de folos.


LUTHELO sustine alaptarea si o incurajeaza!

Multumesc La Leche League Romania pentru sprijinul si rabdarea de care a dat dovada atunci cand eu si copilasii mei am avut mare nevoie.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Cartea de vizita sa-ti fie bunul simt.
Nu agreez comentariile rautacioase. Acestea vor fi eliminate automat.

Postari similare

Related Posts with Thumbnails